Thursday, August 6, 2009

kali ke 2 & give my heart back

kali ke 2 aku nagis tok uat kptsan..
uat kptsan tok ksnangan aku sdiri bkn tok ksnangan org laen..
myb aku bodo cz aku ikot semua kemahuan org laen tp pada knyataannya aku yg merana..









GIVE MY HEART BACK IF YOU WANT PLAY!!

cinta aku,sayang aku bkn tok dpermaenkn...

aku pnya perasaan sperti org laen....

aku cinta kau spenuh hati aku tp kau sia2 kn cinta yg aku beri kpd kau slama neyh..

myb aku x sperti org laen yg bole mberi kesenangan pada kau tp aku pnya hati yg tulus cintakn kau..

and mmg salah aku penah merayu kpd kau tok terima aku smula...

tp skunk aku lepas kn kau supaya kau boleh hidup gemira untuk mncari oarg yg bole senangkn kau..

aku mnx maaf kalau aku ada sakit kn haty kau n gngu hidup kau slama neyh...

No comments:

Post a Comment